Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2013

ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ή αλλιώς ΠΡΟΣΕΧΩΣ

 Σιγά μην χαλούσα τα χουζούρια μου το κατακαλόκαιρο για να σας ανοίξω τα μάτια!Πως τα περάσατε;Μπομπίτσες ποτάκια ποτιστήκατε φέτος το καλοκαίρι στην πόλη μας;Σαλμονέλλα πονιαστήκατε;Το βρακί της Πάολα το βγάλατε φωτό με το κινητό;Κάνατε σεφτέ στα καινούργια στέκια για να βγάλουν κανά φράγκο οι ιδιοκτήτες τους να αποπληρώσουν τους διακανονισμούς(που δεν πρόκειται)για να μην συρθούν πάλι στο αυτόφωρο;Από δουλειά πως πορεύεστε;Απληρωσιά και έχει ο θεός;Κινδυνέυσατε από διαθεσιμότητα;Επικαιροποιήσατε τα πλαστά πτυχία σας;Μην μου πείτε οτι είστε από τους προνομιούχους που άρχισαν να τους πλησιάζουν ήδη οι υποψήφιοι δήμαρχοι για να κλείσουν ψηφοδέλτιο.Σας θέλω
όλους νέους και άφθαρτους.
Λοιπόν για να μην χρονοτριβώ και για να μην ζαλίζω το φιλοθεάμον κοινό μου με σορόπια,μπαίνω κατευθείαν στο θέμα:η δουλειά πάει καταδιαόλου,κινδυνεύω με απόλυση σιγουράκι,είμαι απλήρωτος κανα τετράμηνο,πέρασα σούπερ καλοκαίρι,έχω όρεξη φουλ για γράψιμο,και έιμαι πρόθυμος να γίνω ο κολαούζος,ο κλακαδόρος οποιουδήποτε.Με το αζημείωτο βέβαια.Μπήκαμε κανονικότατα σε προεκλογική περίοδο,τώρα,δημοτικές και ευρωεκλογές θα ναι στα σίγουρα,λες να μαι τυχερός να μ'αξιώσει ο θεός να μπλογκάρω και για τις εθνικές εκλογές;Το κασέ μου θα ανέβει για υποψήφιους βουλευτές.Δέχομαι προσφορές από υποψήφιους Δημάρχους,Δημοτικούς συμβούλους,βουλευτές,Μπορώ να σας καλύψω με αφιερώματα,πληρωμένες καταχωρήσεις,μπορώ να σας σταθώ στο πλάϊ σε παρουσιάσεις συνδυασμών,μπορώ να συντάξω Δελτία τύπου μούρλια,μπορώ να διοργανώσω προεκλογικές συγκεντρώσεις,έχω τις άκρες σε τυπογραφία,μπορούμε να εκδώσουμε φυλάδια και κάρτες και να τις γεμίσουμε με ψεύτικους τίτλους για να προσελκήσουμε τα ψηφαλάκια!Έχω το νοου χαου να στήσουμε ανεξάρτητη σελίδα με live steaming εκπομπή για να προωθήσουμε την υποψηφιότητα,Είμαι μανούλα στο να οργανώσω επισκέψεις σε όλα τα χωριά με εγγυημένο ακροατήριο,κεράσματα,αυθόρμητες φω τογραφίες,συζητήσεις,καγκελάρια κτλ.Είμαι ο τέλιος image maker,φέρτε μου τον τελευταίο φελό της Άρτας(άνδρα,γυναίκα δεν έχει σημασία)και στον κάνω εγώ εκλέξιμο,νέο και άφθαρτο στο πιτς φυτίλι.Έχω κάλυψη από νομικούς συμβούλους,έγκριτους νομικούς που συντάσσουν ιδιωτικά συμφωνιτικά για να εξασφαλίσουμε ότι οι αντιδημαρχαίοι και οι δημοτικοί μας σύμβουλοι δεν θα λακίσουν αφού εκλεγούν.Τυλίγω σε μια κόλλα χαρτί τον πάσα έναν εκδοτάκο που στήνει γαϊτανάκι αποκαλύψεων μετά την εκλογή του υποψηφίου και από κολλητάρι τσιράκι μεταλλάσεται στον ασπονδότερο των εχθρών!Είμαι ο άνθρωπός σας να σας αυξήσω την επισκεψιμότητα στο μπλογκ που θα στήσω αποκλειστικά για την υποψηφιότητα,εκτοξεύω το προφιλ στο facebook,tweetάρω τρελά τσιτάτα,μπορώ να κάνω check in στο foursquare ανά δεκάλεπτο.Έχω τα κονέ σε όλα τα κεφαλοχώρια που βγάζουν δαγκωτό δήμαρχο,βουλευτή ότι θες,έχω στο περίμενε δεινόσαυρους του κομματικού κατεστημένου ΠΑΣΟΚ και ΝΔ που έχουν διατελέσει σε καίρια πόστα στην τοπική αυτοδιοίκηση και ξέρουν τις λαμογιές όσο δεν ξέρουν το σπίτι τους, αλλά και φρεσκαδούρες ΣΥΡΙΖΑΙΟΥΣ που έχουν όρεξη να τα ρημάξουν όλα για πάρτη τους.
 Επί τη ευκαιρία,έχω τα μέσα και τα έξω για πλαστογραφήσεις πτυχίων με γραπτή εγγύηση ότι δεν πρόκειται να σας ξαναενοχλήσουν ποτέ στη ζωή σας για τα αξιοκρατικά προσόντα σας.
Οι υποψήφιοι σπέυσατε,γιατί όπως είναι σαφές,από τη στιγμή που θα ξαμοληθώ για συγκεκριμένο υποψήφιο,δεν μπορώ να τρέξω και για δεύτερο,είναι αντιδεοντολογικό.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου