Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2014

Έχω καβαλήσει το καλάμι και με αρέσει...

  Προχθές έλαβα το εξής e mail:Αγαπητε φιλε ειμαι διαθετημενος να σου στελνω διαφορα σκανδαλακια στο μειλ σου(οπως αυτο που ερχετε το αλλο σαββατο με τη πλαστιγκα στον ανθοτοπο,εμπλεκομενος ειναι ο ****** και 3 λαμογια απτον ανθοτοπο)εαν εσυ τα δημοσιευεις στο μπλογκ σου.
Δε χρειαζονται κουβεντες για να συστηθω.ειμαι απλα ενας δημοτης του Ν.Σκουφα που αγαπαει το χωριο του και τον τοπο του.
  Και ξεκινάω τον πρόλογο:Ωραίο πράγμα η δημοσιότητα!Γουστάρω φουλ!Έχω παραγείλει και τυπώνονται μπλουζάκια και αυτοκόλλητα με το λογότυπο του 2681ΜΗΔΕΝ.Όσοι τυχεροί τα τσιμπήσετε,θα με κάνετε φίρμα και στο πιο απομακρυσμένο στενό της Άρτας και των περιχώρων.Μην τα πάτε πιο πέρα,δεν θα καταλάβουν Χριστό.Οποιοσδήποτε δεν κατοικοεδρεύει στην Άρτα και δεν ενημερώνεται επιτόπου,θα με περάσει για ούφο.
  Μέχρι πρότινος δεν τους καταλάβαινα τους διάφορους famous συμπολίτες μας.Μια από τις απορίες μου(κι έχω πολλές,διάολε),ήταν γιατί κάποιος χριστιανός με στρωμένη δουλειά,τον κοινωνικό του κύκλο,τους φίλους,την οικογένειά του,να εκτίθεται δημοσίως και να αναλαμβάνει ευθύνες που στο κάτω κάτω της γραφής δεν του αναλογούν.Και πού,έτσι;Σε μια μικρή κοινωνία σαν αυτή της Άρτας που η δημοσιότητα,το πιο πιθανόν είναι να σου γυρίσει μπούμερανγκ,με την πιο μοντέρνα μορφή bullying,την δημοσίευση ανακριβειών στο ίντερνετ.Αλλά πλέον,μπορώ να πιώ τον καφέ μου μαζί τους και να απολαμβάνω τη δημοσιότητα με ένα πλατύ χαμόγελο αυταρέσκειας.Τους καταλαβαίνω πλέον. Για ποιο λόγο σκεφτόμουν ένας γιατρός καταξιωμένος ,με αναγνωρισιμότητα,τους ασθενείς του,την αποδοχή που απολαμβάνει,που ήδη προσφέρει στο κοινωνικό σύνολο,τα βροντάει και ασχολείται με την πολιτική;Αναφέρομαι στην Όλγα και τον Παύλο πρωτίστως και επί της παρούσης,όχι ότι οι υπόλοιποι δεν παράγουνν έργο,από το μετερίζι τους,την εργασία του,ενός εκάστου,αλλά οι δυο οι συγκεκριμένοι,αν θέλουμε να ΄μαστε ακριβολόγοι,ασκούσαν λειτούργημα (για τους πιο ρομαντικούς σαν και μένα) ήταν σεβάσμιοι,τι θέλανε κι ανακατεύτηκαν με τα πίτουρα και μοιραία απόκτησαν πολιτικούς εχθρούς που ευκαιρία ζητούσαν,τους την λένε και σκούζουν με κάθε ευκαιρία,επί τούτου;Και να 'χουν τον κάθε πικραμένο τώρα,να στήνει το ανώνυμο μπλογκ του και να "πυροβολάει"εκ του ασφαλούς;Δεν μπορείς φίλε μου να είσαι χοντρός,μίζερος,άπλυτος,στα όρια αγοροφοβίας και να κάθεσαι πίσω από την οθόνη του υπολογιστή σου και να λοιδορείς όμορφους,σοβαρούς ανθρώπους.Αλλά δε θα σε τσακώσει κανένας,παλιοκερατά,να σ'αλείψει πίσσα ,φτερά και πούπουλα και να σε πάει μια βόλτα σ' ολάκερη τη Σκουφά,παλιοτεντιμπόγια;
 Ωπα,ώπα,ώπα παιδιά,δεν αναφέρομαι στο δικό μου ημερολόγιο-blog.Εγώ είμαι διαφορετικός στο παγκόσμιο στερέωμα.Το'χω ξαναπεί,το δικό μου μπλογκ δεν είναι δημοσιογραφικό,ούτε καν ενημερωτικό,όποιος περιμένει να διαβάσει αποκαλύψεις και ειδήσεις για την Άρτα,λάθεψε.Το κενό της ειδησεογραφίας και του Τύπου που θα'πρεπε να ασκεί έλεγχο στους τοπικούς άρχοντες,δεν το κατέχω,ούτε το θέλω.Μοναδική μου πηγή πληροφόρησης και έμπνευσης,είναι το ίντερνετ και η καθημερινότητά μου στην πόλη.Τσιμπάω λεπτομέρειες που μου φαίνονται φαιδρές και τους αλλάζω τον αδόξαστο,τις κάνω να φαίνονται ακόμα πιο αστείες και σας τις σερβίρω.Φαίνεται ότι σας αρέσει αυτό και το 'χετε πιάσει το νόημα.Αυτό με κάνει πολύ πεφήφανο.Και ψωνίστηκα,δε σας το κρύβω.Τώρα αν παίρνει η μπάλα κι αυτούς που τις λένε ή τις κάνουν τις "αφορμές",ας πρόσεχαν,αυτή είναι η αισθητική μου,υπάρχει ο αντίλογος και για μένα αλλά και για αυτούς.Ας είμαι η αφορμή να διορθωθεί κάτι.Εγώ έγινα καλύτερος άνθρωπος από τότε που ξεκίνησα το γράψιμο του ημερολογίου μου,θυμήθηκα ορθογραφία και σύνταξη(τρομάρα μου).Σας το συστήνω ανεπιφύλακτα.
 Ο pitsirikos.gr που τον διαβάζετε πάρα πολλοί όπως διαπιστώνω στο Facebook,(τον αναπαραγάγει και ο φίλος μου ο Γρηγόρης),έχει μαλλιάσει η γλώσσα του να λέει ότι η κρίση που βιώνουμε δεν είναι οικονομική.Υπάρχει κρίση στους θεσμούς,όχι γενικά και αόριστα,κι όλα ξεκινάνε και τελειώνουνε από την Δικαιοσύνη.Δυστυχώς εκεί φτάσαμε.Όταν ο πολίτης,ο συμπολίτης μου,εμπιστεύεται εμένα με το άθλιο blog μου για κάτι που βοά στο χωριό του και αποκλείεται να το γνωρίζει αποκλειστικά και μόνο αυτός και θέλει να τους ξεμπροστιάσει,φανταστείτε τι γίνεται παραπέρα.Μάρτυρες απατεωνιών μικρών μεγάλων,μεγαλύτερων όλοι έχουμε γίνει οι περισσότεροι στο χώρο που κινούμαστε.Αλλά πού να πούμε και πού να το μολογήσουμε;Εάν ο απατεώνας,το λαμόγιο ξέρει ότι δεν θα τιμωρηθεί,αποκλύεται να τον κάνουν τσακωτό,αποθρασύνονται.Όσοι "προνομιούχοι",είχαν την ευκαιρία να περιέλθουν στη δίνη της δικαιοσύνης και βγήκαν αλώβητοι,την έκαναν καθαροί και έλαμψε για αυτούς η αλήθεια,τι θα κάνανε,δεν θα πετούσαν τη σκούφια τους μετά;
 Δυστυχώς φίλε μου αναγνώστη,δε μπορώ να κάνω τίποτε παραπάνω από το να δημοσιεύσω το ανώνυμο e mail σου.Τριανταοκτώ μνημόνια να εφαρμόσουν πάνω στο κορμάκι μας,με ηλεκτρομαγνητικό παλμό να μας πλήξουν,όλα τα HAARP εδώ να τα στρέψουν,δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι.Όσο αυτοί που πληρώνονται να κάνουν έλεγχο σ'αυτούς που πρέπει,δεν το κάνουν ή δεν τους αφήνουν να το κάνουν,θα πέφτουμε από τα σύννεφα.Έχουμε διανύσει απόσταση πτώσης,πάνω από τη στρατόσφαιρα κι ακόμα γράφουμε πόδια με τις συνεχείς πτώσεις.Είμαι απαισιόδοξος,ζηλεύω τον πιτσιρίκο που τα χει βροντήξει όλα και κάνει παρατεταμένες διακοπές και τα μπάνια του,με σύντομα διαλλείματα για να φτιάξει homemade μαρμελάδες με φρούτα που απαλλοτρίωσε...
(ΥΓ Έχει πλάκα να μου την πέσει κανένας λειτουργός της Δικαιοσύνης τώρα,να πάω αδιάβαστος,άντε να αποδείξω ότι δεν ξέρω καν να πάω Ανθότοπο,θα χχαθώ αν δεν ακολουθήσω τις πινακίδες,άσε που δεν κατέχω και τι δουλειά κάνει εκεί η πλάστιγγα!Τι να ζυγίζει άραγε εκεί;)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου