Πέμπτη 10 Απριλίου 2014

Η ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΙ

 Η απόφασή μου  να διεκδικήσω τη ψήφο των συμπολιτών μου για τα αυτοδιοικητικά,πάρθηκε μετά από ώριμη σκέψη παράλληλα με εσωτερική αλλά και εξωτερική  αναζήτηση.Βασικός μου γνώμονας ήταν η ανιδιοτελής προσφορά για την πόλη όπου μεγάλωσα,ζω και εργάζομαι.Εθελοντικά πάντα.Από επιλογή και όχι από ανάγκη.Έχω σκοπό να μεταφέρω ότι πιο όμορφο,ότι πιο ζωντανό και φρέσκο στην πόλη και στους συμπολίτες μας.Βαρέθηκα να αποφασίζουν οι άλλοι για μένα και βγαίνω μπροστά τολμώντας και παίρνοντας την κατάσταση στα χέρια μου.Ζητώ τη στήριξή σας.Όλοι μαζί οι Αρτινοί μπορούμε καλύτερα!Μακρυά από σημαίες και χρώματα,έχουμε πολλά που μας ενώνουν και μπορούμε να ξεπεράσουμε αυτά που μας χωρίζουν,για το καλό της πόλης πάντα!
 Τα παραπάνω λόγια μπορεί να τα έγραψα  μόνος μου,δε με εκφράζουν όμως 100% γιατί πέρα από τη ξύλινη γλώσσα του πολιτίκ ενεργού πολίτη που μπορώ να τη χειριστώ και να την εκφέρω ,μπορώ να μεταμορφωθώ και σε ακομματίκ πολιτικό "ζώον" και με σκοπό να συγκεντρώσω τέτοιους αγανακτισμένους συμπολίτες,το γυρνάω στο καλαματιανό οποιαδήποτε στιγμή,για να συνεννοηθούμε:Το τηλέφωνο του επικεφαλής του συνδυασμού,ήταν καραεκπληξάρα για
μένα!Μιλάμε κατουρήθηκα πάνω μου!Κοντζαμάν αρχηγός αυτοδιοικητικού συνδυασμού να αναζητήσει τον τηλεφωνικό μου αριθμό και να μου ζητήσει προσωπικώς,τη βοήθεια και τη συνεισφορά μου σε έναν τέτοιο όμορφο αγώνα;Να με ζητήσει συμπαραστάτη του,στην υπέρτατη προσπάθεια που κάνει για την πόλη και την περιοχή;Να με ξεχωρίσει ανάμεσα στην πλέμπα,ανάμεσα στο σωρό,να διακρίνει τα πραγματικά μου προσόντα,το ακέραιο του χαρακτήρος μου,τις γνώσεις και τις σπουδές μου;Να μου απευθύνει προσωπική τιμητική προτασάρα για να ενισχύσω το ψηφοδέλτιο νίκης;Με λόγια ειλικρινή,βγαλμένα από την καρδιά του,δε χρειάστηκε πάνω από πέντε λεπτά να με πείσει και να με κάνει να αναλάβω τις ευθύνες μου!Βέβαια του ζήτησα λίγο παραπάνω χρόνο για να κάνω ότι και καλά θα το σκεφτώ,ενώ μέσα μου,η καρδιά μου πήγαινε να σπάσει από την ανείπωτη χαρά μου!Ένιωσα όπως την πρώτη μου φορά!(Ξέρετε σεις...)Ήρθε η ώρα να αναδείξω την κοινωνικότητά μου,τις ιδέες μου,εδώ θα φανεί η αληθινή φιλία,η ανθρωπιά,η ανιδιοτέλεια,το ενδιαφέρον για τον διπλανό που βρίσκεται σε δεινή θέση.Τέτοιες αναζητήσεις και βαθυστόχαστα ερωτηματικά πάντα είχα,όσο αχαχούχα κι αν έδινα την εντύπωση ότι ήμουν.Έφτασε η ώρα όμως να γίνουμε όλοι κοινωνοί,να μοιραστώ μαζί σας τις ανησυχίες μου και σεις τα προβλήματά σας με μένα ,εξωτερικεύοντάς τα σε  κάποιον σαν κι εσάς,τον δικό σας άνθρωπο,αυτόν που μοιραστήκατε το τασάκι στην καφετέρια που απαγορεύεται το κάπνισμα,αυτόν που σας κέρασε αυθόρμητα ένα φρεντάκι,με αυτόν που κοζάρατε με πλήρη εχεμύθεια στην ίδια,κοινή παρέα,με αυτόν που ζαλιστήκατε από τα ουϊσκάκια και δεν ντραπήκατε να τραγουδήσετε ουρλιάζοντας τα Ελληνικά στο all Greeks Tuesday party!Αυτός(εγώ δηλαδή)ζητάω τη βοήθειά σας τώρα για να σας εκπροσωπήσω!
 Πιστεύω πάρα πολύ στις νέες τεχνολογίες και στη δύναμη του διαδικτύου.Μεγάλο μέρος του αγώνα μου για προβολή των θέσεών μου,θα στηριχτεί πάνω στα Social media τα οποία παίζω στα ακροδάκτυλά και των δυο χεριών μου!Παρακαλώ τους φίλους μου στο Facebook μέχρι το βράδυ των εκλογών να σταματήσουν να μου στέλνουν αιτήματα για παιχνίδια όπως το football manager ,candy crash και το Criminal case.Θα έχουμε όλο το χρόνο να παίξουμε μετά τις σημαντικότατες και κρίσιμες επερχόμενες εκλογές.Επίσης για το επόμενο σύντομο διάστημα,παρακαλώ τους φίλους και γνωστούς να είναι λίγο πιο προσεκτικοί στα σχόλιά τους στον τοίχο μου και να αποφεύγουν τα greeklish.Τους συστήνω,εκ πείρας να γράφουν στα ελληνικά και να ενεργοποιήσουν την αυτόματη διόρθωση λεξικού.Μπορεί να αργεί λίγο παραπάνω,αλλά κάνει θαύματα,εμένα με έκανε καθηγητή φιλολογίας στο πιτς φυτίλι,μέσα σε ένα βράδυ!Αφού έλυσα το θέμα της ορθογραφίας,κόλλησα λίγο στο συντακτικό,αλλά piece of cake κι αυτό:Ξεπατικώνω παπαριές που λένε οι υπόλοιποι συνυποψήφιοι και τους αλλάζω λίγο τη σειρά!Πιάνει φουλ. Παρακαλώ όλους τους fb φίλους μου να αφιερώσουν λίγο από τον χρόνο τους για να διαβάσουν την ολοδικιά μου,πρωτοδημοσιευμένη,πρότυπη και πρωτότυπη μελέτη για τις ενεργειακές δυνατότητες,αυτοματισμού ,υπεραξίας και πανσπερμίας του  γεωφυσικού και ανθρωπίνου κεφαλαίου της περιοχής στις σύγχρονες προκλήσεις της μικρο και μακροοικονομίας,με επίκεντρο την Άρτα στη σφαίρα της Δυτικής Ελλάδος,στον αντίποδα της Βαλκανικής Χερσονήσου και τις αξίες του εθελοντισμού και επιχειρηματικού τοπικού μοντέλου ως μοχλού ανάπτυξης,αειφορίας και αυτονομίας.Τα σχόλιά σας είναι ευπρόσδεκτα,τα likes,ακόμα πιο ευπρόσδεκτα.Θα την βρείτε αυτούσια δημοσιευμένη και στις τοπικές εφημερίδες,κρατήστε την για το αρχείο σας.Παρακαλώ όπως κοινοποιήσετε και την τελευταία φωτογραφία μου που θα βρείτε στον τοίχο μου.
Αν κρίνετε απαραίτητο,γράψτε από κάτω και το ονοματεπώνυμό μου,γιατί η αλήθεια είναι ότι ο επαγγελματίας φωτογράφος το παράκανε λίγο στο ρετούς και μπορεί εσείς οι πιο κοντινοί να με αναγνωρίζετε με υπερπροσπάθεια,οι λίγο πιο μακρινοί όμως,δυσκολεύονται να με αναγνωρίσουν.Επίσης θερμή παράκληση,μοιραστείτε και τα καρααντικειμενικά,αυθόρμητα άρθρα που με γλύφουν και θα τα βρείτε στα τοπικά sites τις επόμενες ημέρες και ασχολούνται με ονοματολογία υποψηφίων.Κοινοποιήστε μόνο αυτά που με περνάνε ένα χεράκι πινέλο,γλύφοντάς με πατόκορφα,ενώ αγνοείστε διακριτικά τα των λοιπών υποψηφίων.Ήρθε η ώρα των νέων,όμορφων κι άσπιλων.Σας καλώ όλους τις επόμενες ημέρες σε ενεργή συμμετοχή στις εθελοντικές δράσεις και σε επισκέψεις σε φορείς που θα καλύπτονται από φωτογράφους,για να μας μείνει ενθύμιο η όμορφη προσπάθεια όλων μας και προ πάντων του αρχηγού του συνδυασμού για μια καλύτερη πόλη,για μια καλύτερη ζωή στην πόλη.Στόχος μου είναι η αντιδημαρχία που έχει και μισθό,για να ασχοληθώ απερίσπαστα για την πάταξη της ανεργίας που πλήττει βάναυσα την περιοχή μας πουψείναι η πιο φτωχή της ευρώπης.Όλοι μαζί μπορούμε,σταυρώστε με σταυρώστε με στα χέρια μας σηκώστε με!.(απορώ γιατί κανένας άλλος συνάδελφος δε χρησιμοποιεί το πετυχημένο σύνθημα της λαοφιλούς αοιδού,εκτός κι αν σας πέφτει πολύ μπανάλ για σας τους δήθεν!;Εμένα μου κάνει και δεν ντρέπομαι να το χρησιμοποιώ!)

2 σχόλια:

  1. Προχώρα σε στηρίζουμε.Κάτσε να γυρίσω πρώτα όμως.
    Ταξιδευτής απο Γερμανία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι ο άνθρωπός μου!Στείλε μου διεύθυνση,να παραλάβεις με Κούριερ τις κάρτες μου.Θέλω οι απανταχού ετεροδημότες μου να εφοδιαστούν καρτούλα και σταυρωμένο ψηφοδέλτιο.Από Ντύσελντορφ μέχρι Τασκένδη και από Στοκχόλμη μέχρι Κάιρο να'ναι όλοι έτοιμοι.Οι εκλογές αυτές είναι οι πιο κρίσιμες της μεταπολίτευσης

      Διαγραφή