Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2014

Ραντεβού το Νοέμβρη


Καλημέρα γατάκια,καλό φθινόπωρο,εύχομαι και εις άλλα με υγεία.Φέτος έκανα και εγώ χρήση του δικαιώματος στην τεμπελιά(μου) και παρέτεινα τις διακοπές για δυο μηνάκια ακόμα!Το καλό του να είσαι εισοδηματίας,είναι ότι δεν έχεις εργοδότη και επομένως μπορείς να εργάζεσαι τόσο,όσο!Πάντως έχω γνωστούς εδώ στην Άρτα που δεν έχουν εργαστεί καθόλου.Μια χαρά την έχουν βγάλει τόσα χρόνια,ούτε κρίση,ούτε υποχρεώσεις,ούτε ασφαλιστικές ενημερότητες ούτε άλλα καινά δαιμόνια.Η παντόφλα,παντόφλα όμως!

 Τα κεφάλια μέσα λοιπόν και πρέπει να στρωθώ να αρχίσω να γράφω τον Καζαμία του 2015!Το βάρος πέφτει βαρύ στους ώμους μου,πρέπει να καθήσω να μασουλήσω φύλλα από δάφνες και
ευκάλυπτο και να αρχίσω να γράφω.Στο σημείο αυτό,πρέπει να απολογηθώ για την αποχή μου από το ημερολόγιο τούτο.Φταίει η ενασχόλησή μου με το Twitter που όπως και να το κάνουμε είναι πολύ άμεσο το ρημάδι!Άσε που μπορείς και εκφράζεσαι πιο ελεύθερα,βρισιές,χωσίματα,ειρωνείες,χαμός σωστός.Εκεί ξαναανακάλυψα το δικό μας,εξ Άρτης ορμώμενο,οικονομικό μετανάστη Δραχμανιμετζάντ που τα χώνει άσχημα,έχει στρατό ολάκερο που τον ακολουθεί και πίνουν νερό στο όνομά του!Στο facebook,δε λέω,με κάνατε φίρμα,αλλά κάθε τρεις και λίγο έπρεπε να απολογηθώ για τα ειρωνικά παύλα καυστικά σχόλιά μου!Παρεξηγήθηκαν οι επαγγελματίες που χρησιμοποιούν το fb να διαφημίσουν τη δουλειά τους ή οι ψηφοθήρες που χτίζουν προφίλ ΚΑΙ από το fb και τα'βαλαν μαζί μου,επωνύμως,δημοσίως,στηλιτεύοντας την ανωνυμία μου!Δεν τους είδα όμως να τα βάζουν με τα επώνυμα άρθρα τοπικών φυλλάδων και άλλους επαγγελματίες που εκφράζουν την ανησυχία για την αγορά της Άρτας,έστω και μέσα από το facebook.Και για όσους δεν κατάλαβαν,αναφέρομαι στον Εμπορικό σύλλογο.Το σχόλιό μου στο Twitter,ότι ο συμπαθέστατος Δημήτρης και ο επίσης συμπαθής,του Επιμελητηρίου Χρήστος,θα αγοράσουν το franschise του χαλβά της Γωγούς απ΄το Μχουστ,εξόργισε!Θα μπορούσε να είναι αλήθεια το παραπάνω σχόλιο;Όση φαντασία και να διαθέτει το αρρωστημένο μυαλό μου,πόσο κακό θα μπορούσε να προξενήσει το χιουμοριστικό post μου;Να πω για Mikel,να πω για ζαχαροπλαστεία Κωνσταντινίδη,να΄χει μια δόση αλήθειας και να σας χαλάσω τα σχέδια ρε παιδιά,αλλά για τον χαλβά της Γωγούς στο Μχουστ;.Λες και τελειώσανε τα προβλήματα του εμπορικού συλλόγου στην Άρτα και του ενός εκάστου Αρτινού εμπόρου και τα βάλατε με την ανωνυμία μου.Εγώ με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο θα συνεχίσω να γράφω,έστω και από τα Γιάννενα που θα'χω πεταχτεί σε μισή ώρα,τα Χριστούγεννα του 2015,για να κάνω τα ψώνια μου,να πιω τον καφέ μου στον πεζόδρομό τους και το ποτάκι μου το βράδυ.Λύσεις για το πρόβλημά σας,τον ανταγωνισμό εννοώ,εσείς θα βρείτε;Εγώ ωσάν εισοδηματίας και ουχί έμπορος,δε μπορώ να σας δώσω λύσεις.Εσάς εξουσιοδοτούν οι συνάδελφοί σας για να βρείτε λύσεις,στρωθείτε στη δουλειά αν θέτε!
 Άλλος "μη ικανοποιημένος πελάτης" υπήρξε,κάποιος οπαδός(θέλω να πιστεύω) του τωρινού Δημάρχου,Χρήστου.Είχε παρεξηγηθεί γιατί έγραφα κάθε τρεις και λίγο για την ενασχόλησή του με το καγκελάρι.Αφού χόρευε και πόσταρε στο fb "από την επίσκεψή μου στο τάδε χωριό που χόρεψα το παραδοσιακό καγκελάρι".Εγώ φταίω;Τζάμπα διαφήμιση του έκανα!Εκτός κι αν τους πικάρισα με την αναφορά μου σε μελέτες για γεωθερμικά πάρκα,ενεργειακά αυτόνομα χωριά,πρότυπες καλλιέργειες και λοιπές μάντολες που ποτέ δεν πραγματοποιήθηκαν και έχουν μείνει παρακαταθήκη να εκπονήσουν τα εγγόνια μας!Επί της παρούσης ο Χρήστος έχει να ασχοληθεί με τα τρέχοντα του Δήμου.Αδημονώ να δω το έργο των πρώτων 100 ημερών,αν και όσο οι πρώην Δήμαρχοι στην καθημερινότητά τους,ο ένας δεν τηρεί τον ΚΟΚ στις μετακινήσεις εντός της πόλης και ο άλλος με το τζιπ καβαλάει τα πεζοδρόμια που ο ίδιος μας επέβαλε,δεν υπάρχει ελπίδα στον αιώνα τον άπαντα!
 Και που είστε παιδιά,cool,το μπλογκ,η σελίδα στο facebook και το twitter,χιουμοριστικά είναι.Φιλική συμβουλή:μην ψαρώνετε και διασκεδάστε το!

* Η φωτό είναι από την Άρτα του μέλλοντος.Ξέρω τί λέω,του μέλλοντος...

2 σχόλια:

  1. Χαίρετε !
    Σας βρίσκω ρεαλιστή, όσον αφορά τα της αγοράς της γενέτειρος, πλην αιθεροβάμονα όσον αφορά το ότι ότι σε ένα χρόνο θα ολοκληρωθεί η Ιονία (αν κατάλαβα καλά ότι αυτό εννοείτε).
    Όπως μαθαίνω ο νέος Δήμαρχος δεν ξεκίνησε και τόσο θετικά την πενταετία του, επιχειρώντας να κόψει (κυριολεκτικά) στη μέση την πλατεία Κρυστάλλη, προκειμένου να λύσει (;;;) ένα υπαρκτό κυκλοφοριακό πρόβλημα.
    Η ταπεινή μου γνώμη είναι πως αν αρχίσουμε να "κόβουμε" πλατείες, ο κατήφορος δε θα 'χει τελειωμό ...
    Υπερασπίζομαι μετά μανίας το δικαίωμά σας (μας) στην τεμπελιά, είναι αδιαπραγμάτευτο, μη μας στερείτε όμως για πολύ την ανάγνωση των αξιόλογων κειμένων σας, διότι από τη στέρηση θα το ρίξουμε (έτι περαιτέρω) στην τσιπουροποσία, με απρόβλεπτες συνέπειες !
    Καλό Χειμώνα
    Με Πατριωτικούς Χαιρετισμούς
    Mazianos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια!Για το κυκλοφοριακό,σηκώνω τα χέρια ψηλά.χρειάζονται δραστικότατα μέτρα,μετριοπάθεια και αλλαγή νοοτροπίας.Και εκεί που δεν υπάρχουν κατεφημισμό πεζόδρομοι,βλέπε στην είσοδο σούπερμάρκετ με στρέμματα πάρκινκ ή στη μέση του δρόμου μπροστά σε περίπτερο,παρκάρουν!Είπαμε η σχέση του Αρτινού με το τουτού του,είναι ερωτική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή