Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010

Και εγένετο 2681ΜΗΔΕΝ

Τις τελευταίες ημέρες και λέγοντας τις τελευταίες εννοώ περίπου ενα μήνα προ των δημοτικών εκλογών,είπα να κάνω ότι φανταζόμουν ότι θα πρεπε ενας μοντέρνος,καλλιεργημένος,ανήσυχος μα πρωτίστως "καλωδιωμένος" ιντερνετικά νέος
:να αναζητήσω στο ίντερνετ νέα για την πόλη που ζω και εργάζομαι,και μέσα από όλη αυτή την περιπέτεια να μάθω κάτι καινούργιο,να μου δοθεί μια αφορμή για συζήτηση με την παρέα μου.Αλλά ΤΖΙΦΟΣ.Η Αρτινή μπλογκόσφαιρα αποδείκτηκε για μένα μικροπολιτική,κατινίστικη,αδελφοκτόνα,άχαρη,παππουδίστικη,κουτοπόνειρη...Δεν είναι υπερβολή και λίγα λέω.Και έτσι απλά σήμερα μου γεννήθηκε η ιδέα να δημιουργήσω το δικό μου μπλογκ και έβαλα στοίχημα με τον εαυτό μου να το διατηρήσω και να το διαδώσω.Ετσι απλά,εγένετο Blog.2681ΜΗΔΕΝ,δεν θα σας πάρω τηλέφωνο,αλλά σε λίγο θα γίνω γνωστός blogger της Αρτας και σε λίγο θα με διαβάζετε πολλοί..Καλή μου αρχή

2 σχόλια:

  1. Καλή αρχή και καλή συνέχεια φίλε μου σ' αυτό που διάλεξες να κάνεις.
    Δεν ξέρω που και πόσο το έψαξες το θέμα, αλλά θα πρέπει να σου πω ότι η Άρτα αυτή τη στιγμή έχει περίπου στα 25 με 30 blogs, οπότε είναι κρίμα κι άδικο να τους ακυρώνεις όλους μονομιάς με μια σου ανάρτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή αρχή φίλε μου και σου εύχομαι καλή συνέχεια. Δεν το άρχισες όμως και πολύ καλά το θέμα, καλό θα είναι να αναθεωρήσεις τα λεγόμενα σου για τα blog της Άρτας γιατί ξέρεις ότι κάποια από αυτά είναι πολύ αξιόλογα και προσφέρουν πραγματικά στον τόπο. Ένας φίλος blogger: www.kynhgotopos.blogspot.com
    www.agrotopos.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή