Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010

Τι θα γίνω όταν μεγαλώσω;

 Δεν ξέρω αν φταίει ότι μεγαλώνω,αλλά τώρα τελευταία συγκινούμαι πολύ όταν βλέπω θανατικά στις ειδήσεις.Τελευταία φορά ήταν με τους τρείς άτυχους της Marfin,στην διαδήλωση της Αθήνας.
Επί πέντε μέρες είχα χάσει το κέφι μου και έφερνα τον εαυτό μου νοερά στη θέση των συναδέλφων των θυμάτων να βλέπουν τρεις φίλους-συνεργάτες τους να γίνονται λαμπάδα.'Η στη θέση του συζύγου που τρέχει επιτόπου γιατί άκουσε στο ραδιόφωνο ότι η μια άτυχη είναι έγκυος και ανακαλύπτει ότι δεν είναι άλλη από την γυναίκα του.Τι κουράγιο να δώσεις στους συγγενείς τους;Τι αγώνες για δικαιώματα των εργατών,τι παράπλευρες απώλειες,τι να καεί να καεί το μπουρδέλο η βουλή,και κουραφέξαλα και 300 αστυνομικοί να φρουρούν 300 χορατατζήδες μην τους λιντσάρει το πλήθος;
 Γιατί τα θυμήθηκα όλα αυτά βραδιάτικα;4 επιβάτες καταπλακώθηκαν από εκτροχιασμό τρένου,ο ένας άτυχος έχασε την ζωή του....Επιβάτες τέσσερις όλοι κι όλοι,τρεις οι εργαζόμενοι του ΟΣΕ,βάλε κι αυτούς που δούλεψαν για να ελέγξουν τον συρμό,βάλε κι αυτούς που εργάζονται στον σταθμό για να κόψουν τα εισιτήρια,τον ελεγκτή,τον σταθμάρχη,πόσα άτομα χρειάζονται για να κινηθεί ένα ρημαδοτραίνο στην Ελλάδα,με 4 όλους κι όλους επιβάτες και να τους πάει ταξίδι στον αγύριστο;Βάλε πετρέλαια,ρεύματα,τι το θες το τρισάθλιο και βρωμερό σιδηρόδρομο,αν δεν μπορείς να εξασφαλίσεις μια ασφαλή και άνετη διαδρομή;Βάλτους σε ένα ταξί,και στείλτους κατευθείαν από πόρτα σε πόρτα,πιο φθηνά θα τους ερχόταν,θα λέγανε και δυο κουβέντες με τον ταξιτζή,δεν θα καταλαβαίνανε και την διαδρομή κι άσε τους κουτόφραγκους και τα γιαπονεζάκια να'χουν σιδηρόδρομους.
 Και πάω στο δεύτερο παράπονό που μου'ρθε αποτέλεσμα συνειρμού του άρρωστου μυαλού μου.Ηθελα να'χα από μια πλευρά δάσκαλους και καθηγητές και σύσσωμο τον σύλλογο γονέων και κηδεμόνων,μαζί με τους φροντιστηριούχους.Τι σας φταίξαμε και μας πιπιλούσατε το μυαλό με ανακρίβειες;Σε τι οφειλόταν η παραπλάνηση;Μπροστά στα μάτια σας εξελίσσονταν όλα,δεν είσασταν ικανοί ούτε μια συμβουλή της προκοπής να δώσετε.Επαγγελματικός αποπροσανατολισμός θα'πρεπε να λέγετε ή αλλιώς πως να κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας.Τι μας στείλατε όλους να γίνουμε  δικηγόροι και πολιτικοί μηχανικοί και καθηγητές και γιατροί και το κέρατό μου το τράγιο.Ένας χριστιανός να μου λεγε τότε την μαγική λέξη.ΟΔΗΓΟΣ.οδηγός λεωφορείο της ΕΘΕΛ ,οδηγός Τραμ,οδηγός ΟΣΕ,οδηγός Μετρό.Κι ας μου βάζανε πλαφόν τα 4000 ευρώ σήμερα,αφού είχα κονομήσει πρωτύτερα ένα σκασμό λεφτά,να τα τρώω με το γυναικάκι μου.Και δεν καταλαβαίνω κι ένα ακόμα πράγμα.Που ζούνε όλοι αυτοί οι οδηγοί;Και πως και κρατιέται τόσο επτασφράγιστο το μυστικό τους,τόσα χρόνια;Και οι καθηγητές των θρησκευτικών,αμ κι αυτοί,με τις μασσωνικές στοές είχανε εμμονή και κουβέντα για τις στοές των ΔΕΚΟ.Ρίξτε ένα συνθηματικό να το πιάσω να βολευτώ κι εγώ.Θα μου πεις αν το ξέρανε κι αυτοί σιγά μην στο λέγανε εσένα,αλλά απ'ότι θυμάμαι ούτε και τα τέκνα των καθηγητών μου γίνανε οδηγοί.Τελικώς η αφρόκρεμα της ελληνικής κοινωνίας πρέπει να είναι οι οδηγοί.Πρέπει να ναι πολύ μυαλά να τσεπώνουν τόσα χρόνια ένα σκασμό λεφτά και να μην τους παίρνει γραμμή κανένας.Η στοά τους πρέπει να ναι η μητέρα όλων των στοών στην Ελλάδα και να μην φοβούνται κανέναν,ούτε τους τυρανόσαυρους της ελληνικής δημοκρατίας,κράτος εν κράτη.Έτσι μόνο εξηγείται και το όψιμο ενδιαφέρον των πολιτικών μας να τους ξεμπροστιάσουν και να καταφέρουν όλη την κοινωνία εναντίον τους...Η μήπως ήταν τόσο καλά φυλαγμένο το μυστικό τους ώστε κατάφερναν να ξεγελάσουν μεγαλοφυΐες ολκής όπως τον Πάγκαλο και έπρεπε να ρθουν τα αμερικανάκια του ΔΝΤ και οι άλλοι οι ξενέρωτοι Ευρωπαίοι να αποκαλύψουν την αδικία που λάμβανε χώρα τόσα χρόνια;
 Για να καταλήξω,όσο πάει και μου γίνονται και πειστικότεροι και συμπαθέστεροι οι πατέρες του έθνους(και οι μητέρες)Μου άρεσε ο τρόπος που βάλανε σήμερα στη θέση τους τον παλιο όλι που άργησε 15 ολόκληρα λεπτά να πάει στο ραντεβού με τους βουλευτές.Και με γκόμενα να χε δώσει ραντεβού για να την κουτουπώσει,πιο συνεπής θά'τανε.Του κάνανε τα μούτρα κιμά.Και καλά έκανε και του τα'χωσε η Παπανδρέου που μπορεί χρόνια τώρα σε καίρια πόστα να κανε την πάπια,αλλά ως εδώ και μη παρέκει,το ποτήρι ξεχείλισε και να προσέχει ο Oλις,γιατί αν μας την βιδώσει,θα τον αφήσουμε μόνο του να τα βγάλει πέρα με την οικονομία μας,δεν είμαστε χθεσινοί,όπως τον φωνάξαμε,τον διώχνουμε από κει που'ρθε.Και μετά τον ξαναφωνάζουμε,έτσι για σπάσιμο.Και αυτά που λέει ότι χάνει την κυριακάτικη βόλτα του με τα παιδιά του και τις προπονήσεις του επειδή ασχολείται με το Ελλάντα,τι μας το λέει;Για να τον λυπηθούμε;Ας ήταν μάγκας,να κάνει ότι κάνουν και οι Ελληνες βουλευτές που και κύριοι είναι με τι υποχρεώσεις τους και ελεύθερο χρόνο έχουν κάργα για βόλτες και φαγητό και γυμναστήρια κτλ.
 Κε Πάγκαλε δεν έχετε δίκιο,δεν τα φάγαμε μαζί,εγώ τόσο καιρό δεν έφαγα τίποτε,αλλά δεν είναι αυτό το πρόβλημά μου,το πρόβλημά μου είναι ότι δεν με φωνάξατε να τα φάω μαζί σας.Διώξτε τους κουτόφραγκους που μας κάτσανε στον σβέρκο και έρχομαι να τα φάμε ευχαρίστως μαζί και θα το κάνω τουμπεκί ψιλοκομμένο,σας το υπόσχομαι.Και μια θέση στο παιδί μου στον ΟΣΕ και δεν θα σας ξαναενοχλήσω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου